ČELNIK NASA-e

AKO ASTEROID KRENE PREMA NAMA – MOLITE SE!

Čelnik NASA-e Charles Bolden ima savjet kako se boriti protiv asteroida koji se kreće prema Zemlji – moliti se. To je, naime, otprilike sve što Sjedinjene Države – ili bilo tko drugi – imaju na raspolaganju protiv asteroida i kometa koji bi mogli udariti u Zemlju.

Izvor: danas.net.hr

NASA, naime, prati oko 95 posto najvećih svemirskih tijela, koji su veliki oko kilometra u promjeru i više, a koji trebaju proći pokraj Zemlje. Asteroid te veličine bi, da pogodi Zemlju, uništio civilizaciju.

Ipak, do sada je otkriveno samo 10 posto od oko potencijalnih 10.000 manjih asteroida veličine oko 50 metara u promjeru i nazvanih »ubojice gradova«, kaže savjetnik Bijele kuće za znanost John Holdren.

»Prema informacijama kojima raspolažemo, ne znamo za asteroid koji bi prijetio stanovništvu SAD... Ali ako ga otkrijemo i utvrdimo da će nas udariti za tri tjedna, možemo se samo početi moliti«, rekao je Bolden govoreći pred članovima Odbora za znanost Predstavničkog doma SAD-a, prenosi Reuters.

Holdren pak ocjenjuje da su šanse da nekakav objekt udari u Zemlju i izazove masovne žrtve i velike štete na infrastrukturi jako male, ali su, ističe, potencijalne posljedice takvog događaja tako velike da se isplati ozbiljno razmotriti rizik.

Ažurirano ( Srijeda, 20 Ožujak 2013 13:13 )